niedziela, 21 lipca 2013

Rozdział 12.

   Obudziłam się. Spojrzałam za okno. Była dość dobra pogoda. Wstałam i się ubrałam. Zeszłam na dół do kuchni.
   Właśnie kończyłam jeść śniadanie, gdy do kuchni wszedł tata.
-Cześć.- powiedział.
-Hey.- uśmiechnęłam się.
   Ojciec zaczął robić kanapki.
-Gdzie się wybierasz?- zapytałam.
-Do pracy.- odpowiedział smutny ojciec.
-Przecież miałeś nie iść.- zauważyłam. Z tego co wiedziałam mój tata miał mieć dzisiaj wolne.
-Wiem, że miałem nie iść, ale dzisiaj wypadło jakieś ważne zebranie i muszę koniecznie na nim być.
-Szkoda.- zesmutniałam.
-Ja też nie jestem zadowolony. Miałem nadzieję, że ten dzień spędzimy razem. Już dawno nigdzie nie jeździliśmy.- dobrze pamiętam, że jak byłam mała jeździłam zawsze z tatą na lody, albo na zakupy. Mama  nie przyłożyła ręki do mojego wychowania. Ona umie tylko krzyczeć. To ojciec mnie wychował, a Elle wychowała mama. El zawsze była jej ulubienicą. Troszkę mam to za złe mojej siostrze, ale ona nie jest temu winna.
-Trudno, pojedziemy innym razem.- wstałam od stołu, pocałowałam tatę w policzek i poszłam do swojego pokoju.
   Akurat dzwoniła moja komórka. Odebrałam.
-Cześć.- powiedział Mat. Już wiedziałam, kto dzwoni.
-Hey.- uśmiechnęłam się na sam jego głos.
-Co dziś porabiasz?- zapytał.
-Szczerze, to nic.- zaśmiałam się.
-Może wpadniesz do mnie.- zaproponował Matthew.
-W sumie, czemu nie.
-Będę czekać.
-A ja już do ciebie lecę.- zaczęłam się śmiać i rozłączyłam się.
   Zeszłam na dół do salonu. Tata musiał już wyjść do pracy, ponieważ nigdzie go nie było. Mama już wstała, ponieważ oglądała telewizję w salonie.
-Kiedy będziesz?- zapytała moja rodzicielka.
-Nie wiem, może gdzieś pod wieczór.- odpowiedziałam.
-Ok.
-A dlaczego pytasz?- zapytałam.
-Nie ważne.- odpowiedziała szybko mama.  
   Wyszłam z domu i jak najprędzej poszłam do  Mat’a. Nie mogłam się doczekać spotkania z nim. Kurde, ja chyba naprawdę go kocham. Muszę mu to powiedzieć, ale nie teraz.
   Już po chwili byłam pod drzwiami jego domu. Weszłam nie pukając.
-Cześć!- krzyknęłam i weszłam do salonu.
-Hej.- powiedział Matthew podchodząc do mnie i mnie przytulając.
-Co tam u ciebie?- zapytałam i usiadłam na sofę.
 -Ok. A u ciebie?
-Też wszystko dobrze.- zaśmiałam się.
-Co będziemy robić?- zapytała Mat.
-Sama nie wiem. Jakby co, to cały dzień mam wolny.
-A noc też?- zapytał mój przyjaciel śmiesznie ruszając brwiami.
-Zboczuchu ty!- krzyknęłam i rzuciłam w niego poduszką.
-Oj, dostaniesz.- powiedział i zaczął mnie gonić. Jednak ja byłam szybsza i uciekłam mu do kuchni.
-Coś nie udało ci się mnie złapać.-wyciągnęłam język w jego stronę.
-Jeszcze tego pożałujesz.- zagroził mi.
-Zobaczymy.- zaśmiałam się. Oboje usiedliśmy z powrotem na sofie.
-Co robimy?- zapytał ponownie Mat.
-Nie wiem.- przyznałam po raz kolejny. Szykuje się nudny dzień, ale co poradzić?
-Może pójdziemy na miasto?- zaproponował Matthew.
-Ok. Tylko skoczę do domu jeszcze po portfel.
-Dobrze. Będę czekać.- zaśmiał się mój przyjaciel.
-Jasne.- rzuciłam i wyszłam z domu.
   Całą drogę przebiegłam może w niecałe 5 minut. Znalazłam się pod drzwiami własnego domu. Otworzyłam drzwi. Weszłam do holu i zauważyłam, że na podłodze znajduję się buty, jakich jeszcze nie widziałam. Na pewno tata takich nie miał. Weszłam w głąb domu. Zatrzymałam się w salonie. Z pokoju rodziców usłyszałam jakieś jęki. Drzwi były uchylone, więc zajrzałam. Moje mama leżała na łóżku goła , a nad nią był jakiś facet, także goły. Nie był to zbyt ładny widok.  Otworzyłam drzwi do szeroka.
-Vanessa?- zapytała mama i przykryła się kołdrą.
-Dziwka!- krzyknęłam. Moja mama zdradzała tatę z jakimś mężczyzną.
-Ness, to nie tak.- próbowała się wytłumaczyć, ale jak najprędzej wyszłam z domu.
   Nie wiedziałam, co mam ze sobą zrobić. Płakałam. Byłam przygnębiona. Jak mama mogła zrobić mi takie coś, a co ważniejsze, jak mogła zrobić takie coś tacie?
   Jak najszybciej pobiegłam do domu Mat’a. Weszłam bez pukania i zatrzymałam się dopiero w salonie.
-Ness, co się stało?- zapytał Matthew widzą, że płaczę.
-Mat.- powiedziałam i wpadłam w jego objęcia.
-Co się stało?- zapytał ponownie. Usiedliśmy na sofę. Zaczęłam opowiadać o tym co zobaczyłam.- No już.- mój przyjaciel pogłaskał mnie po plecach.- Pomogę ci. Wszystko będzie dobrze. Nie masz się czym martwić.- mówił, a ja sobie coś uświadomiłam. Mat naprawdę się troszczył o mnie. Musiał naprawdę mnie kochać.
-Kocham cię.- powiedziałam. Matthew popatrzył na mnie z niedowierzaniem.
-Naprawdę?- zapytał.
-Tak. Kocham cię.- powtórzyłam.
-Ja ciebie też.- powiedział mój przyjaciel i mnie pocałował. Był to inny pocałunek niż zawsze. Był on przepełniony miłością.
-Nie!- usłyszeliśmy krzyk. Od razu się od siebie oderwaliśmy.
-Co się stało?- zapytałam. Na środku salonu stał Tom i patrzył na nas.
-Same zakochane pary wokół mnie.- poskarżył się. Usiadł po środku nas.
-O co chodzi?- zapytałam.
-Wszędzie są jacyś zakochani ludzie.
-A co, zakochałeś się?- tym razem pytanie zadał Mat.
-Tak.- odpowiedział smutny Thomas.
-W kim?
-A dochowacie tajemnicy?- zapytał Tom.
-No jasne.- odpowiedzieliśmy na równo z Matthew’em.
-Zakochałem się w Jasminie.
-Co?- nie wierzyłam w to, co usłyszałam.
-Kocham Jasminę! To takie trudne do zrozumienia!- krzyknął Thomas.
-Spokojnie.- doradziłam.
-Najgorsze jest to, że nie wiem, czy ona mnie chce.- poskarżył się mój przyjaciel.
-Wszystko będzie dobrze.- pocieszyłam go, chociaż w to nie wierzyłam. Jak można kochać Jas?
-Oby.- odpowiedział.

_________________________________________

Co myślicie o tym rozdziale?
Ale namieszałam.
Ale co mi tam :)

Kocham Was. Do następnego.

7 komentarzy:

  1. Genialny ! :D
    Uwielbiam czytać twoje blogi, ale to wiesz :D
    Szkoda mi Ness. Jej mama zdradza jej ojca, który ostatnio nie ma dla niej czasu. Przykre.
    Dobrze, że jest Matt :D

    Mam nadzieję, że wszystko jakoś się ułoży :D

    Czekam na nn

    Mwahh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Namieszalas, ale i tak ge-nial-ny!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział.. szkoda mi trochę Ness, ale za to jest Matt ♥ Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny. Dawaj next'a!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zostałaś nominowana do The Versatile Blogger
    Więcej informacji na blogu http://stay-this-moment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do TVB (Wybacz skrót, ale nie chce mi się pisać całości )
    Więcej info na blogu : stay-this-moment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń