wtorek, 30 lipca 2013

The Versatile Blogger.

Nominowała mnie Paula.
Bardzo dziękuję za nominację ♥ To dla mnie wiele znaczy.

Zasady:
1.Podziękuj nominującemu u niego na blogu.
2.Pokaż nagrodę "The Versatile Blogger" u siebie na blogu.
3.Napisz siedem faktów dotyczących siebie.
4.Nominuj piętnaście blogów, które na to zasługują.
5.Poinformuj o tym autorów nominowanych blogów.

Fakty o mnie:
1. Nazywam się Dominika.
2. Mam 14 lat.
3. Z 1D najbardziej lubię Niall'a i Liam'a.
4. Jestem bardzo podobna do Liam'a. Jakby to powiedzieć przeszłam w życiu to samo co on. 
5. Mam jeden dołeczek: na prawym policzku. Na lewym już nie mam. Wiem, dziwne O.o
6. Gram na gitarze.
7. W przyszłości chciałabym zwiedzić Londyn ;)

Blogi, które nominuję:

Nominuję tylko 9 blogów, bo więcej zbytnio nie mam, a nie chce mi się szukać. Tak, jestem leniem ; )


2 komentarze:

  1. Ty masz dołeczek tylko w prawym policzku, a ja tylko w lewym xD
    Dopełniamy się ! ;D
    hah :)

    OdpowiedzUsuń