piątek, 19 kwietnia 2013

Prolog.

   Kim jestem?
   Może zacznę od najważniejszych rzeczy.
   Nazywam się Vanessa, ale wszyscy mówią mi Ness. Jestem bardzo nieśmiałą dziewczyną. Mam talent, o którym niektórzy mogą sobie pomarzyć, lecz nie potrafię go wykorzystać.  Panicznie boję się sceny. Chciałabym kiedyś zaistnieć. Być  sławną, ale wątpię, żeby mi się to udało.
   Moja rodzina?
   Ojciec to Edward Parks, typowy mężczyzna, kochający na zabój moją mamę. Czasami bywa tajemniczy, ale to nic takiego. Szczerze, to ja odziedziczyłam to po nim. Nikt nie wie, że świetnie śpiewam i piszę własne piosenki. Ukrywam to. Dlaczego? Sama nie wiem.
   Matka to Elizabeth Parks. Kobieta, dążąca do celu. Bywa uparta, ale da się to wytrzymać.
   Moje życie?
   Skomplikowane i dziwne. W ogóle to ja jestem dziwna. Mam przyjaciółkę Jasminę . Oby dwie jesteśmy zwariowane, ale ona przewyższa wszystkich. Ma wiele pomysłów. Czasami są one lepsze, a czasami gorsze. Zawsze umie znaleźć jakieś rozwiązanie. Często mnie pociesza. Co chwilę ma innego chłopaka. Lubi dyskoteki. Po prostu przeciwieństwo mnie. Ja jestem raczej spokojna, ale tak jak wcześniej wspomniałam też jestem zakręcona.
   Co teraz zrobię?
   Zamierzam opowiedzieć wam moją historię. Nie wiem, czy wam się spodoba, jaka będzie.
   Mam tylko nadzieję, że kiedyś też będziecie tak szczęśliwi, jak ja teraz.

_____________________________________

Heh
Jak Wam się podoba?
Ja sama nie wiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz