wtorek, 17 września 2013

Epilog.

-Mamusiu, zobacz.- powiedziała moja córeczka pokazując mi całkowicie biały kamień, który znalazła tutaj w parku. Właśnie robiliśmy sobie piknik.
-Jest śliczny.- odpowiedziałam i wzięłam go do ręki.- Idź szukać następnych.- doradziłam jej.
-Dobrze.- malutka się uśmiechnęła i oddaliła się od koca.
-Słodka jest.- szepnął mi do ucha mój mąż Matthew.
-Oj tak.- zgodziłam się.
-Ciekawe, czy my też będziemy tak zachwycać się naszym drugim dzieckiem?- zapytała Jasmina. No tak, kochana mamuśka drugi raz w ciąży. Jednak dobrze, że jej wtedy wybaczyłam. Ona naprawdę się zmieniła. Teraz ona i Tom są szczęśliwym małżeństwem.
-Na pewno.- przyznałam.
-Mam nadzieję, że to będzie dziewczynka. Drugiego synka już nie zniosę. Nie chcę mieszkać z samymi mężczyznami.- zaśmiała się Jus.
-Ness, a co ty powiesz na kolejne dziecko?- zapytał Mat. Siadając na kocu i pochylając się nade mną.
-Co?- zapytałam. Byłam zdziwiona.
-Hmm..?
-No jasne, że tak.- zaśmiałam się i dałam mu pstryczka w nos. A Mat mnie pocałował.
-Coś czuję, że dzisiaj będzie u nich w domu głośno.- szepnął Tom Jasminie, ale ja i tak to usłyszałam.
-Zboczeniec.- zaśmiałam się i odepchnęłam od siebie Matthew’a.
-Powiedziałem tylko prawdę.-zauważył Thomas.
-Dobra, dobra. Niech ci będzie.- zaśmiałam się.
   Jednak moje życie mi się ułożyło. Jestem teraz szczęśliwa, i nic więcej nie potrzebuję. Najbardziej dla mnie liczy się teraz moja córeczka, mój mąż, no i przyjaciele. Mam zamiar być szczęśliwa. Wszyscy będziemy już razem. Na zawsze razem.

_____________________________________________

Ok, no to ten...
Ciężko mi się z tym opowiadaniem pożegnać. Wiele dla mnie znaczyło, ale każda historia w końcu musi znaleźć swój koniec, prawda? 
Chciałabym Wam bardzo podziękować. Byłyście, a tak na prawdę dalej jesteście dla mnie bardzo ważne. Tak na prawdę bez Was to ten blog by nie istniał. Jesteście boskie.
Ok, a teraz pewne osoby pytały się mnie, czy zacznę nowego bloga. Oczywiście, że tak. Tylko najpierw chciałabym skończyć mój drugi blog o Zayn'ie i Megan. Ciężko jest prowadzić dwa blogi na raz. Chyba mnie zrozumiecie. Jednak muszę Was zasmucić bo jeżeli rozpocznę mojego bloga, to może gdzieś za półtorej miesiąca, bo teraz wyjeżdżam na jakiś czas i nie będę miała czasu na pisanie (to wszystko będzie dokładniej napisane na moim drugim blogu). Ach, i muszę wspomnieć, że mój nowy blog będzie o One Direction. Także mam nadzieję, że będziecie czytać.
Do zobaczenia.
Mam nadzieję, że nigdy nie zapomnicie o tym blogu.
Kocham Was ♥

2 komentarze:

  1. Super piszesz.. Bardzo się cieszę, że chcesz zacząć pisać nowe opowiadanie i to o One Direction <3 Kocham cie :* Będziemy, bynajmniej ja będę tęsknić za tym opowiadaniem :'( Pozdrawiam Domi ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej *.*
    To już koniec ;')
    Ten blog był cudowny, co ja piszę, on jest cudowny xD
    No i ten...
    Masz ogromny talent i kurcze... Kocham twój styl pisania !
    Vanessa i Matthew *.*
    Albo Jas i Tom :)
    Nie przypuszczałabym, że ona tak się zmieni :D

    Oczywiście nie mogę się doczekać nowego bloga, cholernie ciekawi mnie jaki tam pomysł będziesz miała i jak pokierujesz losem bohaterów no i oczywiście, kto będzie odgrywał tam główna rolę ;)

    Kocham <3
    Ściskam :)
    Całuję :*

    Mwahh ♥

    OdpowiedzUsuń