wtorek, 7 maja 2013

Czy mam dalej prowadzić tego bloga?

   Jak wskazuje tytuł posta, nie wiem, czy dalsze pisanie tego bloga ma sens. Nikt nie komentuje, przez co myślę, że nikt nie czyta. Zastanawiam się nad zawieszeniem bloga. Wiem, że tutaj posty nie pojawiały się często, ale to przez to, że prowadzę jeszcze innego bloga, gdzie mam więcej czytelników i dlatego tam posty pojawiają się dość często.
   Nie mam zbytnio czasu, aby pisać kolejne rozdziały na tym blogu. Uwierzcie mi. Staram się jak mogę, ale nie jestem maszyną do pisania. Decyzja należy do Was. Jeżeli chcecie, abym dalej pisała to zagłosujcie w ankiecie. To ona ostatecznie zdecyduję o tym, czy będę dalej pisała tego bloga. Jeżeli będziecie chcieli, abym dalej pisała, to myślę, że dam radę. Jeżeli znajdzie się chodź jedna osoba, która dalej będzie chciała czytać tego bloga, to dla niej się postaram.A nawet spróbuję, aby posty pojawiały się częściej. Naprawdę, bardzo zależy mi na tym blogu. Nie chcę go zawieszać, ale chyba będę musiała to zrobić, z powodu braku czytelników.
   Nie bądźcie na mnie źli. Robię to tylko dlatego, ponieważ myślę, że Wam nie podoba się ten blog i historia którą piszę jest dla Was nudna i bez sensu.

3 komentarze:

  1. Mi to się podoba. Naprawdę, tylko jestem osobą, która ledwo co dotknie kompa więc nie mam czasu na pisanie komentarzy.
    i PROSZĘ! NIE ZAWIESZAJ GO! CHCE SIĘ DOWIEDZIEC CO BĘDZIE DALEJ!!!! CZY CHCE ABYM UMARŁA???!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na serio, strasznie mi miło :)
      I nie zawieszę bloga jak na razie ;)

      Dominika.

      Usuń
    2. Ja komentuję, ja to czytam. Nie zawieszaj!!!

      Usuń